جنگ رسانه ای دشمن

برای انقلابی عمل کردن اول باید انقلابی فکر کرد

جنگ رسانه ای دشمن

برای انقلابی عمل کردن اول باید انقلابی فکر کرد

انقلاب اسلامی و شناخت اسلام انقلابی

انقلاب اسلامی فجر جدیدی در تاریخ بشریت گشوده و یکی از شاهکارهای بزرگ تاریخ بشر است که به دست مردان بزرگ با عشق، ایمان، عقل و شجاعت بوجود آمده است.

انقلاب اسلامی یکی از شاهکارهای بزرگ تاریخ بشر بود و شاهکارهای بزرگ تنها و تنها با عشق و ایمان بوجود می ایند. 

انقلابی که جلوه گاه کرامت مردم ایران و بلندای مقام جمهوری اسلامی ایران است و در برازندگی اش همین بس که پایبند به اصول خود است صلح را مقدم بر جنگ می داند چون با این همه بیداد علیه آن هنوز سلاح اش در غلاف است.

انقلاب اسلامی عهده دار منزلتی در جهان است که یکه و بی همتاست انقلابی که مبنا و مقصد دارد، افق و حرکت دارد انقلاب اسلامی توانست ثمره اصلی خود را که اسلام انقلابی ست را به یک ضرورت طبیعی و تاریخی و بر اساس سنت های تغییر ناپذیر الهی به عنوان نمادِ پیروزی حق بر باطل در دوران معاصر جلوه گر کند.

اسلام انقلابی روزنه های نجات بخش دین مبین اسلام را باز کرده و سرنوشت کمال انسان را در امتداد راه آن قرار داده است انقلابی که به مردم ایران آموخت از نداشته های خود شروع کنند انسان هائی که به شناخت اسلام انقلابی نائل نشده باشند در تاریک ترین مراحل نادانی خود قرار دارند.

مبارزه چهل ساله مردم ایران با دولت های قدرتمند و استعمارگر جهانی که با سلطه و چپاول سیصد ساله آنها در تمامی نقاط جهان همراه بوده داستان یک مبارزه تاریخی و شگفت انگیز جهانی ست که توسط یک انقلاب خارق العاده با رهبری خارق العاده و مردمی به پا خاسته ای که رخوت و سستی قرون را کنار گذاشته اند ظهور و بروز یافته تا درخشش یک حقیقت جادوانه را در جهان معاصر رقم بزند.

  .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.