جنگ رسانه ای دشمن

برای انقلابی عمل کردن اول باید انقلابی فکر کرد

جنگ رسانه ای دشمن

برای انقلابی عمل کردن اول باید انقلابی فکر کرد

شعار مرگ بر آمریکا یک خط است

شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران، فرو ریختن خط دفاعی آمریکا و ضربه به سلطه گری مزورانه آنهاست، فریاد دادخواهی مردم دشمن شناس ایران در گوش دنیاست، و تا آمریکای متجاوز و صهیونیست پرور هست مرگ بر آمریکا هم هست، چرا که مرگ بر آمریکا، همان مرگ بر اسرائیل و تداعی کننده نابودی اسرائیل است.

مرگ بر آمریکا یک خط است، یک راهبرد است، یک شعور سیاسی است، مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست، یک عقیده است، یک هشدار و بیدار باش دائمی برای آگاهی و هوشیاری مستمر، در مقابل آمریکای جهانخوار، و توطئه‌ های این کشور علیه مردم ایران است. 

مرگ بر آمریکا نیاز زمانه ماست، نیاز تاریخ ماست، ارتقاء سطح معرفتی ایرانیان در مورد جنایات دولت آمریکاست، فقط ما آمریکا را متهم نمی کنیم بلکه این تاریخ است که آمریکا را جنایتکار، چپاولگر و دشمن جامعه بشری، و مُخلِ صلح و امنیت جهانی معرفی می کند، این تفرقه اندازی در بین ملتهاست که آمریکا را مستحقِ نفرت مردم جهان کرده است.

مرگ بر آمریکا، در راستای منافع مادی و معنوی بشریت است، که امنیت عمومی برای صلحی پایدار در منطقه و جهان را به بار می آورد، و اساساً پسندیده شعار است، و اگر مرگ بر آمریکای ملت ایران بی تاثیر بود، الان به هر وسیله ای سعی نمی کردند جلوی این شعار ها را بگیرند.

بعضی از کسانی که از روی سازش، وادادگی، خیانت و یا انتقام گیری خواهان رابطه با آمریکا هستند و شعار مرگ برآمریکا را برنمی تابند، دندان دردِ ملت انقلابی ایران هستند، و دیدیم که در مذاکره با آمریکائیان مولودی به دنیا آوردند به نام برجام، که فرزند حیلت و حماقت بود، فهمیدیم که دولتمردان غیر انقلابی و تکنوکرات چندان به کار مردم و انقلاب نمی آیند، و دانستیم که یار امام راحل بودن، دلیلی بر گمراه نشدن بعضی از آقایان کدخدا باور پذیر نیست.

ادامه مطلب ...

دیپلماسی دو گانه سوز لبخند و ذلت


به نام خدای یکتا، خدای ابراهیم و خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (صل اله علیه و آله و سلم) که انقلاب اسلامی ایران را برای نجات اسلام ناب برانگیخت، انقلابی که برای ماموریتی بزرگ برانگیخته شد تا ظلم ستیزی و کمک به مستضعفان و ستم دیدگان جهان را از آرمان های اولیه خود بداند.

صلابت و قدرت در کنار بخشایش و رحمت، ابتدایی ترین پیام معنوی این انقلاب به همه عالم است، و این همان خصلتی است که جهانیان از انقلاب اسلامی دیده اند، چرا که بهترین میراث انقلاب اسلامی ایران، اسلامی بودن اوست که اسطوره ساز حقانیت انقلاب اسلامی شده است، و این نفوذ و محبوبیت انقلاب اسلامی است که این روزها در عراق و سوریه و یمن و در دل مردم ملت های منطقه فرمان می راند، و یکی از مهم ‌ترین ابعاد اقتدار ملی ایرانیان محسوب می شود.

ولی اینک برجام و دنبالهِ نکبت بار آن، نزد مردم ایران فقط مرگ ارزش های انقلاب را تداعی می کند، و امان از گناه دیروز دولت که عذاب امروز ملت شده، دولت اعتدال در برجام همه تحریم های بالقوه آمریکائیان را بالفعل کرد، برجام طعمه  تله ای شد که آمریکائیان برای دولت روحانی تدارک دیده بودند، چون دولت هر چقدر بیشتر به تار و پود برجام دست می زند بیشتر زخمی می شود.

اکنون هیچ چیزی از برجام بدتر نیست جز دنباله آن، و هیچ چیز از برجام خوب تر نیست جز تجربه گرفتن از آن، هیچ چیزی جز از وعده های برجام که شنیدنش بزرگتر از خود آن است وجود ندارد، و هیچ چیزی جز از تعهدات برجام که دیدنش کوچکتر از شنیدن آن است نخواهیم یافت، پس باید بسنده کرد به هر چیزی که از برجام عیان است، و خبر یافتن از آنچه که در پس پرده آن پنهان است، و بهتر است دولت از وعده های برجام بکاهد و بر انجام وعده های سه ساله اش به مردم بیفزاید.  ادامه مطلب ...